top of page
  • 作家相片Joanne

虎年前夕,梗係又有環保回收街站喇!環保自家製年糕1月20號就截單喇!

已更新:2022年11月11日


根據非正式估計,過年前夕就係一年裏面大家最勤力嘅日子,因為會被呀媽逼執野同大掃除,然後仲要將全年儲落嚟嘅「垃圾」妥善處理。Green Hope今年為咗遷就大家嘅執野schedule,我哋決定,提、早、開、街、站!逼大家再早啲執野!


幾早呀?今個星期六 (1月22日 10:00 - 13:00),我哋會喺藍田啟田商場對出空地 (近啓田道)擺環保回收街站,今次街站收集嘅物品包括膠製物品、舊衣物、玩具、飾物手袋等(如圖)。

注意1:我哋今次唔收小電器、家品同埋書。 注意2:街站如因天氣關係取消,將會喺街站當日9:30前發出通知。


收得多膠我哋當然開心喇,但新一年我哋另外想見到嘅,係大家好好利用廢物,將手上物品嘅使用週期用到最極致,又或者與其他人共享。 ---------------------------------


而虎年共享第一彈,就係上星期推出嘅環保自家製年糕義賣!提提大家,我哋後日1月20號就截單喇!呢次義賣你買嘅年糕,將會一次過滿足我哋4個願望:

1.推動環保餐盒租借計劃 2.幫助婦女社群(絲打同行Sisterpeer)得到工作機會 3.捐贈年糕俾弱勢家庭 4.支持本地製產品


訂購傳送門在此!https://forms.gle/PUiAmdeS6dUwSeEQ8


一個糕點,兩種選擇!你可以揀(1)直接訂糕,將填好嘅訂購表格拎去form入面列明嘅3個地點攞糕同課金,或者(2)訂糕捐贈社區,填好表格後我哋會有專人聯絡你!

每盒年糕$170(已包括$10餐盒按金),食完年糕、洗乾淨個盒、還完盒,就可以攞返$10按金喇!




bottom of page