top of page

我哋嘅故事

1_edited.jpg

”We have not inherited the land from our fathers, we have borrowed it from our children"

 

「 我 們 並 不 是 從 祖 先 繼 承 土 地 , 而 是 從 後 代 借 取 過 來 的 。」

﹣ Dennis J. Hall "The Land ls Borrowed from Our Children", 1975

面對氣候暖化、能源危機、塑膠泛濫… 我哋再唔改變,地球慢慢就會變得唔合適人類居住,以前只會係電影橋段先出現嘅畫面,慢慢就會出現係我哋面前。地球即使無人類仍然會繼續存在,但我哋唔會再有另一個地球俾我哋揮霍。

 

可持續發展其實並唔係為地球存續,而係為保障我哋同後代可以有一個合適嘅環境供佢哋繼續生存同發展。

如果我哋想為子孫留低一個可居住嘅地球,我哋需要透過教育同埋實踐,令所有人團結合作解決問題。

photo_2022-10-15_12-37-34_edited_edited.jpg
Image by Noah Buscher

或者教育,就係香港最缺乏嘅一環。

msg-587670682-5869.jpg

我哋嘅願景就係全民建立零廢生活模式,締造可持續香港

我哋以推動零廢社區,達至可持續發展為目標,通過各種鼓勵減廢嘅活動,引起公眾對環境保護議題有所認識,改變生活習慣。

IMG_3238-1.JPG
我哋嘅目標就係凝集眾人嘅力量,
去改變香港。
bottom of page