top of page
  • 作家相片Joanne

新合作計劃 - 「乜膠都收」推出啦!

住喺 #藍田 嘅街坊有福啦!新合作計劃 - 「乜膠都收」推出啦!8月7號約定你!


唔知道咩膠回收到,咩膠回收唔到?呢個計劃就幫到你啦!唔洗煩唔洗分,一個桶同你收哂所有膠!


- 活動做啲乜? 你只需要喺活動當日拎哂你所有膠去我哋到。嗱!要先洗乾淨!掉去「乜膠都收」嘅回收桶,呢個桶收哂所有膠之後,到工場就會有人幫你分類哂,係咪好方便呢!

日期: 8月7日(10:00 - 13:00) 地點: 藍田啟田商場對出


- 點解我哋會同開展呢個計劃? 你知啦,我哋每日扔咗成80架雙層巴士咁多嘅膠去堆填區,咁塑膠要超級長時間先可以分解,堆填區總會有⼀日爆曬。


咁為咗減輕堆填區嘅壓力,我哋會聯同俊成環保有限公司 Success Grand Environmental Ltd.一齊舉辦「乜膠都收」街站。各位住藍田嘅街坊就可以到時帶嚟我哋街站回收!


記得洗乾淨先好拎落來呀



bottom of page