top of page
  • 作家相片Joanne

好文分享 - 疫情之下談環保


COVID-19肆虐香港已經一年半,香港人嘅生活習慣也不得不因而改變。可能你會話,少咗去旅行,即係少咗搭飛機,少咗喺當地嘅各種消費,理應污染都少咗,變相都係環保嘅表現。然而,因為疫情冇得旅行,留喺香港,係咪就等於實現咗環保呢?


好遺憾咁講一句,答案係否定的。疫情之下,數量明顯急升嘅垃圾,相信就係口罩。以每個香港人每日會用一個外科口罩作計算,每日將會有700萬個口罩被棄置,再以一個口罩2克計算,意味每日會有14公噸嘅口罩垃圾被運送至堆填區。同時,為咗清潔,消毒酒精、洗手液的需求也自然提升,但值得留意嘅係,呢啲消毒產品嘅包裝,又係膠樽,變相令到塑膠垃圾嘅數量進一步提升。


當然,我哋唔係為咗環保就主張大家唔戴口罩唔洗手,其實疫情同環保未必完全對立!首先,口罩方面,2021年起,唔同國家唔同機構都先後推出可重用口罩,其功效以及價錢同即棄口罩相比,其實差異並不明顯。而喺洗手液方面,可以使用肥皂同埋清水洗手,減少對樽裝清潔產品嘅依賴。


其實以上指出嘅兩個問題,只是疫情下環保問題嘅冰山一角,希望我日後有機會可以將更多問題指出黎,提醒大家,唔好因為疫情,而忽略甚至放棄環保。


撰:昆仔



2 次查看0 則留言
bottom of page